luni, 8 iunie 2009

Un vis ciudat !

Dintotdeuna m-am temut ca aceste visuri nu-ti vor ingadui sa-mi apartii vreodata , mie or altcuiva. Ma intalneam cu tine doar seara, doar clipele noastre contau, eram doar noi doi, si nimeni altcineva. Eram exact in lumea noastra , exact cum vorbesc marii clasici romani, marii poeti, eram intre vis si o realitate creata de noi. Ce e drept , nu faceai parte din realitatea mea, dar abia asteptam sa vina seara.
Si dupa mult timp, totul s-a terminat si nici nu cunosc prea bine motivul Mi-ar fi placut sa te vad pentru ultima data, sa te privesc in ochi, si sa iti spun lucruri pe care nu i le pot rosti unei scrisori , lasate pe masa unde obijnuiam sa ne intalnim in vis . Nimic nu a iesit asa cum planuiam noi. Am reusti sa te cunosc prea bine si stiu ca nu ai sa-mi scri , nu ai sa-mi lasi pe cerul minti nici macar un semn, nu ai sa-mi lasi nici macar adresa la care sa te gasesc , vei vrea sa fi alt om. Stiu ca ai sa ma urasti pentru ca nu am fost acolo. Ca ai sa crezi ca nu m-am tinut de cuvant . Ca nu am avut curajul.
De atatea ori mi te-am imaginat singur pe acel drum , convins ca te-am tradat.
Vreau sa sti ca m-am atasat de tine ca un melc de carapacea lui , si inca mai tin la tine si acum , mai mult ca oricand chiar daca tie iti pare rau.
Imi imaginez , imi doresc sa te vad pe drumul acela , impovarat ca odinioara de visuri si cu sufletul sfasiat de tradare, fugind de noi toti , pana si de tine insuti. Sunt atatea lucruri pe care noi nu le-am stiut si pe care e mai bine sa nu le aflam niciodata.
Nu-mi doresc nimic altceva decat ca tu sa fi bine , sa fi fericit , ca toate aspiratiile tale sa se adevereasca si ca intr'o buna zi , desi cu timpul ma vei uita , sa intelegi cat de mult am tinut la tine. Sper doar ca gandul acela cu care ma bagam in fiecare seara la somn sa fie adevarat .. Sper doar .. ca trecerea timpului sa nu faca decat sa intareasca aceasta legatura .

Un comentariu:

ELLA spunea...

SI chiar a fost un vis ciudat... mai nu stiu cum... dar ai talent... la poze... ai talent la scris... esti multitalent... e un cuv ptr cei cu mai multe talente... am un lapsus acuma... dar te-ai incadra perfect!! Pupici