luni, 15 iunie 2009

Imperiul Nostru


My eyes turned towords the mirror. I saw a girl with black empty eyes looking at me. Ah..but no,.. those eyes were not empty..they were seeking for something. I recognize those lips: the lower one slightly bigger then the one above it . I saw that messy hair before and those childish cheeks as well. I knew everything about her. At last that's how it felt. But who was she? Now we were both staring in horror...
Si asa am cunoscut'o pe ea... plina de viata, cu parul drept si dezordonat exact ca al meu, cu ochii maricei exact ca ai mei, cu forma fetei rotunda si dragalasa.. exact ca a mea . La inceput am crezut ca este doar in imaginatia mea, ca ceva nu e in ordine, ceva se intample..da..si pot spune ca chiar in momentul ala ceva s-a intamplat. A aparut EA . Ea care era exact ca mine, ne puteai confunda in orice moment cand eram impreuna. Nu, nu imi este sora, sora de suflet da, este un alt Eu mai tanar daca pot spune asa, exact cum poti spune ca este sosia mea . Dar ceva difera..
Si zilele trecute citeam cateva replici ale lui Octavian Paler si afirma .. ,, Nu poti fugi de tine insuti nici macar cand o vrei cu tot dinadinsul . Sau mai ales atunci ..." . Si ma intrebam .. Cine a spus ca vreau sa fug de mine ??! Nu sunt o persoana narcisista..dar cred ca am calitatile mele si deasemenea defectele care ma fac om. Care nu ma lasa sa intru in lumea celalata, sa fiu considerata si eu ceva mai presus decat omul obisnuit.
Asa a inceput totul , acceasi structura, aceeasi gandire, acceasi figura a fetei inocenta .. nu reuseai sa ne distingi. Si au inceput si conversatiile intre noi, si tot ce gandeam ii inpartaseam ei, si invers.. Si mai pot spune ca este exact aceeasi fire sufletista , acelasi spirit de observatie, aceeasi obsesie pentru baiatul de langa ea. Si incetul cu incetul ne-am creat o lume a noastra, un imperiu in care nimeni nu ar putea intra nici macar daca i-am ingadui..si asta pentru ca noi suntem altfel , pentru ca sunt exact la fel, pentru ca ce avem noi in comun depaseste limita existentiala , pentru ca feminitatea care ne invaluie este mult mai puternica decat in alte tablouri de viata.
Orientul nostru nu este numai o tara si un reper geografic, este patria si tineretea spiritului nostru, este peste tot si nicaieri, este sinteza tuturor timpurilor. Este tot ce vrem si ce nu vrem, cu trairi, simtiri .. Este exact asa cum am vrut intotdeauna..de cand eram mica si ma jucam cu papusine Barbie, atunci erau momentele cand imi doream sa am langa mine o persoana exact ca mine , sa ma inteleaga , sa acopere cand am nevoie ...
EA..despre care va tot vorbesc cu stupoare.. EA.. este o noua EU, si nu ii pot dezvalui numele .. este ,, Gugustiucul meu" .. All I need.. she is my cuppycake ... I will always love her..

Un comentariu:

Sunlight * spunea...

Si sti ca te iubesc :x