duminică, 11 mai 2008

Visare


Critica-ma !

Te critici pe tine . Minte-ma !

Deschide ochii. Tu esti singurul care se minte!

Nu-ti dai seama ?

Sunt om ca si tine, nu-ti poti ascunde teama !

Prieten ? Doar individ cu suflet .

Amic ? Nepasator sincer. Incep sa cuget.

Prieteni ce critca?

Nu intelegi..sunt doar oameni ce-ti poarte pica.

Prieteni adevarati ?

Hm.. 2-3 oameni neinfricati !

Nu am incredere in voi

Pentru mine sunteti doar paraziti vioi.

Insulte ? Pentru mine ?

Doar cuvine goale...sau..pline ?!

Manifestari ciudate ?

Hah.. iulizii sau doar fapte

Scapate de sub control, poate .

Cine stie ? La usa intunericul bate.

Deschid usa, nimic nu ma abate

Lumina din suflet il strabate

Toate acestea sunt doar ganduri scrise intr-o carte.


Pleaca! Du'te departe !

Nu am nevoie de tine, plapand cu aripi furate.

Ridica capacul cosciugului

Incep sa ma sufoc, nu pot controla repeziciunea gandului

Ridica-ma delicat

Stii doar ca tu esti cel implicat

Nu stii cum s-a intamplat ?

Simplu..Usor tu m-ai lasat sa cad.

Cutremur ? Nu. Doar furtuna !

Zaresc o lumina nocturna

O stea ma indeamna sa o tin de mana

Zambesc ! Ba nu. Rad , cu el ..impreuna

El ? Demon deghizat in soare

Nu mi-a fost cu mirare

Asta a fost ce mi-a placut , oare?

Nu conteaza. Faptul e consumat. DoARE.

Sau nu. Nu cedez presiunii morale.

Totul este doar o inscenare.

Nu-mi pasa, nu scriu la intamplare.

Vei crede ca visez, ori ca nu ii dau importanta mare.

Gresesti ! Nu incerca sa intelegi, oricum pentru tine nu are valoare.


Niciun comentariu: