marți, 6 mai 2008

Inselata inca o data



Si oare cum poti crede ca toate vor fi bine ..cand in momentul de fata toate merg pe dos? Si cum poti avea prieteni cand acestia sunt doar alte persoane oarecare ca si tine..si sunt la fel de nepasatori..desi cateodata au senzatia ca simt ceva pentru tine!


Prieteni ? Stim cu toti ce sunt prieteni.. sunt persoanele care le vei gasi mereu in spatele tau, care te vor urma pretutindeni..cel putin cu gandul. Sunt acele persoane carora le pasa, te contacteaza daca nu dai nici un semn de viata cel putin o zi, sunt cei mai minunati ingeri care ii poti gasi pe pamant. Ei sunt acele persoane care in ochii tai sunt supraapreciate.


Ok. Stim ce sunt prietenii... dar oare..dusmanii ce or fi ? S-a gandit vreodata cineva ca poti trai alaturi de un dusman ? Ca exista..dusmani pe viata ?! In ochii mei dusmanii sunt persoanele superficiale, proaste, carora daca le dai un deget iti iau toata mana, napasatori si ipocriti. Da ..ei sunt..ii recunnosti de la o posta daca te uiti cu atentie. Asta este evident..prin modeul lor de a vorbi cu tine, felul de a se purta.


Prieteni si dusmani..intre aceste doua grupuri pereche...se afla oamenii simpli.Oameni ca mine si ca tine, care in fata altora nu au nici o responsabilitate sau obligatie. Avem si noi prieteni..dar avem si dusmani. Dar intotdeauna stim sa ne adaptam modului fiecaruia de viata, stim sa ne intelegem..ba chiar..gandim !


Ma uit de sus la acesti oameni..la dusmani care nu stiu decat sa critice, la prieteni pe care ii supraapreciezi si de fapt..eu pentru ei ce sunt ?


Care este rolul meu in povestea asta? Sa ii impac? sau sa nu am de aface cu nimeni? Sau poate ca trebuie sa fiu prietenoasa pana la capat..si sa pretind ca imi pasa dar de fapt sa imi peste doar de persoana mea..dar asta m-ai face pe mine un prieten / dusman al celui de langa mine. Cum pot fi oare un om simplu ? Un om fara griji si greutati ? Se poate asa ceva ? Sigur ca da. Om independent, vesel..la bine si la rau, realist , binevoitor, ascultator. Da..aici ma incadrez cel mai bine.


Cum as putea sa fac prietenii sa ma vada asa cum ii vad eu ? Intrebarea este daca pot !...we will see..

Niciun comentariu: