joi, 22 mai 2008

ceva despre Incredere


"Un secret valoreaza atat cat valoreaza cei de care trebuie sa-l pazim."

m-am temunt intotdeauna sa dezamagesc pe cineva dezgolindu'i secretul dar nu am facut'o. Ma gandesc acum..oare cate secrete sunt parasite in mine ? Foarte multe persoane mi-au impartasit secretul..asta inseman ca sunt o persoana de incredere..dar eu ? eu cui i-am spus secretele mele ? Cred ca nimanui. "Sa nu ai incredere in nimeni niciodata, mai ales in oamenii pe care ii admiri. Astia sunt cei care te vor injunghia cel mai naprasnic ." Adevarat ! Este sngurul cuvant care pot sa-l afirm in momentul asta. Oare cat al valora un secret de-al meu ? Cred ca nimic , pentru ca nu tin sa am asa ceva.. Deci in concluzie..cat valoreaza cei din preajma mea ? .. Tragem la sort sau esti in stare sa ghicesti ? Eh..cam asa ceva.. nimic. Ei nu valoreaza nimic in ochii mei,lumea e facuta ptr a ta injunghia pe la spate, pentru a te aburi cu diverse sentimente pe care multi nici nu le poarta.

Cineva mi-a spus ca ma iubeste . Sun curioasa cum poti iubi un om cand tii mortis sa nu renunti la parerea ta, cand nu vrei sa-l asculti macar o secunda..cand de fapt..nu-ti pasa care e parerea lui si nu-ti pasa cum se simte in momente dificile . Cat de increzator ar trebui sa fii sa crezi lucrul asta ? Cred ca doar iubind acea persoana o crezi numai cand iti zice.

Acum imi dau seama ca fiind mintita de atatea ori si dezamagita de persoane care odata insemnau ceva ptr mine, m-a facut sa-mi pierd lucrul cel mai important..increderea. Este oare asta un lucru bun sau un lucru rau ? Se spune ca daca ai incredere esti fraier, dar cu toate astea in orice relatie trebuie sa existe incredere deplina ca sa stea in picioare.

hm.. incredere.. unde o pot gasi iar ? dar oare de ce o vreau inapoi ? Insa au ramas 2-3 persoane in care inca mai am incredre, convinsa ca nu ma vor dezamagi niciodata. De ce inca in ei mai am incredere si in restul nu? Cred ca doar eu pot sti raspunsul la increbarea asta dar sincera sa fiu..nu il stiu . Pur si simplu nu-mi pot da seama de ce nu mai simt acelasi lucru..pentru ca prostiile care le fac ei nu ma afecteaza cu nimic. Cred ca asta e si motivul. M-au dezamagit o singura data si apoi s-a dus totul. Cred ca da...asta e raspunsul.
" .. " - Carlos Ruiz Zafon

Niciun comentariu: