marți, 6 mai 2008

forme nesigure

Ma aflu pe platoul de firmare. Viclean! Subtil ! Iritat !Iata cum isi tine promisiunile! Iata cum respecta pactele ! Dorm, si visez..ce visez? O multime de vise nesemnificative, carora nu le pot gasi un rost dar totusi inca ma straduiesc sa le descifrez. Visez un platou de filmare..eu, cameramanul si regizorul acestul film. Care film ?Cine sunt producatorii? Dar cine sunt actorii? Nu stiu. Nu am de unde sa stiu. Tot ce stiu este ca acest film este filmul pe care il visez . Cu un gest profesional, imi indrept ochiul drept spre obictivul camerei. Privirea mea de regizor incadreaza intr-un colt al studioului, un spatiu calduros, un pat, un barbat si o femeie. Amandoi sunt goi. Barbatul, un tinerel bine facut, ganditor, cu o atitudine de boxer obosit, stand pe scaun, tinand cotul drept pe genunchiul piciorul drept, care la randul lui e pus peste piciorul drept, luand o usoara pozitie feminina si tinandu'si usor capul in palma dreapta cu un zambet de copil. Femeia. Femeia, sta intinsa pe spate, soldurile ei atrag privirile din jur..care priviri? sunt doar eu, ea si tanarul actor. Parul ei lung se asterne finut pe colona neterminabila. sanii ei mari se strivesc de cearsaful alb al patului. Femeia se ridica din pat. Urma in scenariul meu sa dea nervoasa cu podul palmei de singura lampa asezata pe noptiera desertica. Dar nu a fost asa. Femeia goala se indrepta spre mine. Vroiam sa strig " Stop! Opreste'te, trebuie sa faci..asa asa si asa " . Dar vocea mea parca se oglindea doar in mine. Nu aveam puterea necesara sa strig. Ii admiram corpul ei frumos, subtire prin obiectivul camerei inchise la culoare. Incet, incet, capul si picioarele ei ies din cadrul camerei. Ii admir bustul frumos si nu realizez de ce, incet incet isi ia nuantarea unui tablou admirand un uger de vaca. Frumosul ei abdomen capata forme intense, atarnand ca un lant greu de gatul unui caine slabanog.Sa nu mai vorbesc despre pubisul ei.. nu era la fel de cret ca altadata.. tot corpul ei imbatranise, si in ciuda imaginatiei mele reuseam sa observ varsta corpului. Ma trezesc din vis. Oare ce o fi vrut sa insemne asta ? Voi lua aminte. Frumusetea e trecatoare. In apropierea obictivului, se vedea stricaciunea din acel mar frumos si rosu, stralucitor de rosu pe care il vazusem inainte. M-am speriat. M-am trezit. M-am imbracat. Am plecat la liceu.

Niciun comentariu: